Koordinatörlüğün Görev ve Yetkileri

Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün görev ve yetkileri şunlardır:

a) Ulusal ve uluslararası kurumların proje teklif çağrılarını takip etmek, ilgili akademik birimlere duyurmak,
b) Öğretim elemanlarını proje yazma konusunda teşvik etmek,
c) Proje yönetimi konusunda seminer ve bilgilendirme toplantıları düzenlemek,
ç) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün çalışma alanı ile ilgili kurum ve kuruluşlar ile iş birliği esasları çerçevesinde projeler oluşturmak ve yürütmek,
d) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün amacı doğrultusunda, yapılacak her türlü çalışma ve faaliyetleri belirlemek, uygulamaya koymak, gerektiğinde Rektör’ün onayıyla proje çalışma grupları oluşturmak,
e) Proje Komisyonu’nu toplantıya çağırmak ve toplantı gündemlerini belirlemek,
f) Proje Komisyonu’nun sekretarya hizmetlerini yerine getirmek, Proje Komisyonu’ndan gelen teklif ve öneriler doğrultusunda çalışmalar yapmak, komisyon toplantılarında alınan kararların uygulanmasında koordinasyonu sağlamak,
g) Proje alt komisyonlarından gelen proje önerilerini değerlendirerek Proje Komisyonu’na bildirmek,
ğ) Her yılın sonunda hazırlanacak faaliyet raporunu, Proje Komisyonu ve Yönetim Kurulu’nun onayına sunmak ve Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün çalışmaları hakkında Rektör’e rapor vermek,
h) Ulusal ve uluslararası proje teklif çağrılarını, www.giresun.edu.tr adresinde ve Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü bölümünde duyurmak,
ı) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nde görev yapacak personel ihtiyacını belirlemek ve görevlendirmeler ile ilgili teklifleri Rektör’e sunmak.