Proje Komisyonu'nun Görevleri
a) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün her türlü faaliyet ve çalışmaları ile ilgili plan ve programları görüşmek ve uygulanmasını sağlamak,
b) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün strateji, politika ve çalışma ilkelerini oluşturmak,
c) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü ve proje alt komisyonlarının etkin ve düzenli çalışmasını sağlamak,
ç) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün eğitim, uygulama, araştırma ve danışmanlık gibi konulardaki taleplerini değerlendirmek,
d) Hazırlanan projeleri Yönetim Kuruluna sunulmadan önce incelemek, değerlendirmek ve onaylamak,
e) Kurum ve kuruluşlar tarafından sunulan ortak proje önerilerini değerlendirmek ve karara bağlamak,
f) Birimin yıllık faaliyet raporunu Yönetim Kurulu’na sunulmadan önce değerlendirmek,
g) Proje Destek ve Yönetim Koordinatörlüğü’nün amaçlarının gerçekleşmesi ve yapacağı çalışmaların yürütülmesi için gerekli diğer kararları almak.